torsdagspytt oh andra saker!

Har packat min suitcase och redo för take off... nästan iaf.. 
allt förutom det jag måste använda på morgonen finns med :)

Ska bli najs o komma hem :) wuhu

Gjorde pytt precis, rotsakspytt!

Vart himlagott..
några potäter, En lök, och sex morötter (små)
och sen massa hemliga ingredienser :) som 
satte smak på hela härligtheten!

Jag är så bra på att laga mat!
Yay mig!

Ska ta med mig datorn hem, blir så tråkk om både rosa o mamma ska jobba och ha sig och ajg är hemma själv, med två slaö datorer, därför ska jag ha med mig min :]

Syntaxen börjar bli mammasjuk! Aw!
Tror han fattar nu att mamma ska vara borta
eftersom han fått två omgångar med tunafish idag...
och massa kel och mys...
Sen har han lagt till emd en arrogant atityd med!, han lägger sig i sängen, på min sida..
Och sen knör han så jag får knöla mig närmare oscar.. tilslut ligger både jag och oscar på hans sida.. mysigt...
Om man puttar bort han lägger han sig på nattduksbordet och somnar som en gris..
fast idag var han söt.

Vi satt och kollade på Femte elementet men en blond (!!!) Bruce W
, så tar ja bort han från bordet och läggaer han på min mage, då tiltar han huvudet mot mina glasögon och somnar på sekunden!

Störd..
nästa katt ska heta error... för nu har vi ett namntema på katten/-erna
Syntax, error, epos, Poeme typ!
Söta namn!
Nej nu ska jag fortsätta på min pytt..! sen ska jag tömma skitlådan för kattän1 och se läsa lite  i en virginia andrews bok.. Svägerska och svärmor har varmt rekomenderat dem!
Så, ja, Har ju lite tid och läsa imorgon, så. DÅ blir det att börja lite smått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0