Turistmål i Östergötland! Och annat smäck

Ja, Efter en skön kväll med tjejerna, som såg ut att inte bli någon så Säger jag som Malin "ser ljuset i tunneln"  fast utan Jennies "akta så det inte är tåget" hahaha, Sköna människor :D Min görls :D
På måndag ska jag ringa csn.. alltså dom bara dummar sig!, säger att de håller på och fattar ett beslut, när jag fick ett för nästan fyra veckor sedan... så jag måste ringa och ha mig -_- blä! tog lite bilder idag, fast ni får inte se dem ännu...
Jag är ju så dålig på det här med photoshop! Iaf c5, eller vilken variant jag nu har, detta resulterade, eller eskalerade i att jag snabbt installerade Photoshop 7!.. Så fu adobe... Jag fiser på er!

Det är skönt att vara hemma på västkusten igen!
Aktiv vecka!
imorgon (läs lördag) ska jag förhoppningsvis på loppis woho i Love it!, Sen ska jag göra i ordning inne i förrådet. så det blir ett förråd.. och i köksskåpet -_- mahba!

om ni inte varit i östergötland, åk dit en sommar!, Åk till vadstena Motala, Norrköping och Linköping och framförallt Söderköping,.. I söderköping finns det värsta glasshaket. Smultronstället heter det, och där finns de mest makalösa glassar ni kan tänka er, allt från avrierande storlek till den höge Blueberry hill till den lilla gondolen..
Vadstena? - jo det finns ett kloster där och Mentalsjukhus för den kulturmedvetna, och motala, för att bada vid vätterns strand, Norrköping för spårvagnarna, och linköping för IKEA och shoppingen och  gamla linköping och universitetet.. Go there! och då åker aldrig dit igen!. fast passa på och testa vit saltgurka! öh lulles leverpastej och Norrköpingsfläsket! för de snus, och textilintresserade är arbetets museum ett bra sätt att få reda på det gamla Arbetarlivet i nkpg!

avslutar med en sköning-bild.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0