ahh!

Tattueringsmässa 26-27 februari! ska gå, :) även fast man inte är tattuerad själv så.. inte ännu!!!
inte ännu.. men kanske snart så 

Vet iaf vad jag ska tattuera in senare i livet,
när den tiden kommer, det bli
"Otium cum dignitate"

- Vila med värdighet.
blir som sagt senare.

Ajja, r suugen på en  hel rygg eller sida med japanska blommor
(jo faktiskt är det så) men men haha ointressant vetande, men men
Anime är fina grejjer, så kanske kattbussen från "min granne totoro"

eller nej! oh nej!

gillar att syntax håller på och klättrar på husse när han sitter och spelar :D
och snart är min film klar!
Fish Tank - handlar om typ sjaskiga människor och en 15 åring som är gravid..
Jag bara älskar tragiska filmer, som typ

Kod Mercury (svensk titel Riktiga är "Mercury rising" med S J Ä L V K L A R A  Brucan Willis
Sjätte sinnet - Oxå med Brucie - Sucker för bruce filmer -_-
gah! det är bättre om ni frågar om filmer som är sevärda för annars tar det SERIÖST hela kvällen...

,
Bilden är hämtad från ellos hemsida!!

Vill såklart ha dessa kängor..
fiina skorna,, mysiga skooorna
*dregla*

jävligt synd att vintern snart är slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0