brunt brunt brunt!

oooh, vill beställa färgade linser, och ha bruna ögon ^^
200 spänn.... överkomligt, blir väl och åka hem första helgen i april =)
gott ändå! då vet jag vad jag ska göra :)!

men jag ska ha bruna linser och sen skiter jag i om jag får en påminelse avgift och räkning på 370 kronor....
det gör faktiskt inget! =)

Sitter och tjockar på  sourcream och svartpeppar chips, nom nom :)

gjorde något test på
facebooken, om östgötska ord;

liten ordlista på typsika ord:

Ta dän - ta bort
Snarskrank - krokben.
Glane - titta/glo
Vart (inte som i ordet vart är den utan vartttt) - blev
Träligt - tråkigt
Denneve - den här veckan
Vurte - vörtbröd..

http://www.kaswa.se/OstgotskordlistaOppen/ny_sida_1.htm

Där kan man ju kolla, Tror Atma kommer få sig en bra stund där :)

Ska surfa lajte på, youtuben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0