Dratta på skinkera!

För någon vecka sedan dratta jag omkull på röven,
Mindre kul med tanke på hur ont jag haft sen dess...
Okej, jag slog i armbågen och rumpan, men klarade mig där, men nacken däremot fick sig en omgång,
I ren reflex så håller man ju upp skallen, så gjorde även jag

Banne den som klagar!  men wtf, Knaprade alvedon,
Åkte till svärfar senare när jag kom hem och sovit, och
upptäckt att dte gjorde jäävlit ont på ett bekant ställe,
I nacken ofc! Åkte ändå.. fast jag int ens fick av mig Jackan själv,
och knappt kunde lyfta Dricksglaset...

Jävla skit man har.

Några kvällar i veckan har jag haft sjukt ont och inte kunnat röra mig,
Har pluggat, Har varit svimfärdig ett par gånger,
Minnesförlust, OCH såklart värk...
Försökt och ta värktabletter, men
då blir man cp groggy och tror att ett hål är en spindel

Fast, man känner sig rätt värdelös då man inte kan gå på toa själv


Tack Oscar för all hjälp och för att du förstår och står ut!
Du är bäst....Och ni anda med, för att ni förstår....
Nu har jag inte konstant värk, Och förstår inte dem som har det.
Vare sig handleder/händer, armar, ben rygg, höfter och resten av kroppen

Projektet känns viktigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0