"hon drömmer om en värld där också sjuka får en chans"

"I know It's not much, But it's The best I can do(..)

I hope you don't mind, I hope you don't mind
That I put down i words, How wonderful life is
now you're in the world"

Jo men jo, En sisådär Tjugo över ett på natten, Kollar OS,
Ska plugga morgon hela dagen, ska väl iväg en sväng och köpa Ketchup,
Ahhh Ska kolla Skor nu.

Har ju gjort en budget med min sambo nu.
Så alla pengar är planerade och
ska ta kvitto på allt, bestämda pengar för bestämda ändamål..
precis allting,
Mat, försäkring, kläder,Tobak/alkohol
bil, busskort, Transport överhuvudtaget
Känns som att leva på Existensminimum - Försök uttala det på fyllan... Lycka te!
Men! trots det, så är det ju bra, man har koll på vart alla pengar går..
Men jag skule behöva massa olika konton för allting....

Precis som en typisk oxe såär jag dålig organisatör, och se mellanrum och hålla ordning
Men nej nu jävlar ska det här funka! =)

Fan va jag vill ha den där lägnheten och flytta!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0