ork...

ska man göra något ska man ha ork, iallafall om man ska lära sig något därefter... spenderade eftermiddagen med att sova en stund, ha feber en stund, glo på bloggar och  bada...

sånt som händer, ska passa på att plugga i slutet av veckan, hinner egentligen inte hålla på och åka bort o ha mig, men men... ska passa på och låta telefonen gå varm med...

Och vissa stör jag mig på, alltså typ börja fundera hur vissa är funtade egentligen, på riktigt?!
Bara fattar inte, och har ingen llust och ifrågasätta fast jag ibland har god lust...
Som grannen som har satt upp imba-lapp i trappen

"trodde det var slut på alla slängda fimpar - hoppas på bättring"
tycker inte att det är något och störa sig på, i en bostadsrätt kanske där man faktiskt har betalat för att hyra äganderätten över lägenheten av en förening
inte i ett hyreshus, tycker inte (personligen) att mna ska vara så kinkig finns viktiga saker att bry sig om, och dom syns inte i snön, men självklart stör han sig på "piggsvinet" runt om hörnet på huset där någon stallt ner alla fimpar, man kanske skulle sätta upp en allmän askkopp?

Fast nu gäller det ju eget ansvar, men börjar fundera på hur han gör med fimpar och prillor på gatan om somrarna, eller när festivalen har varit?
Då i somras såg det ut som en röv på gatorna, undrar om han gick ut...
Men det är säkert gubbe som låter sina bekanta parkera vid huset utan att bli svinförbannad,
men vi hyresgäster får inte stå och packa av väskor etc....
"här står det faktiskt parkerade bilar!!!!"

Skiter väl jag i?

jävla skitpiss och punghuvuden

NU SKA jaa sätta mig med bloggen....
(äntligen?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0