Råd från steffi del 1?

Tror jag har kommit över det stadiet då jag verkligen blir sur då Min Sambo sitter och spelar wow
eller BF2 eller COD...

http://emmelist.blogg.se/2010/february/ensam-en-lordagkvalltommy-spel.html

(Hennes blogg är väl förövrigt helt okej)

"tycka synd om" - -_-
Tror säkert att den bruden har sina intressen som han skiter fullkomligt i eller inte uppskattar lika mycket...
och en lördagkväll, Jo, men kom igen nu.. kunde varit en ledig onsdagskväll.

Antingen öppnar man truten och berättar hur man känner
eller så (okej här kommer en grej som är svår och förstå för vissa tjejer)

Killen ska inte alltid behöva göra som tjejen vill, bara för att tjejen gör som killen vill.
Man ska inte kräva att man myser varje lördag, eller varje helg bara för att den ena vill,
ge o ta vafan

Så därför
Du har dina intressen hans sina, Take it or leave it?

tyckte Min sambo var tråkig som spelade, meen wtf har man råkigt, ring en polare
Ut och gå. kolla film, bada, läs, festa.. eller något annat...

Bra grejer...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0