redan tisdag?

redan tisdag alltså... jag går nuts på ekonomiboken....
Investeringsklkylering, okej nu vet jag grunderna, men hur ska man göra när det står
"investeringsöverskott år 1 mutipliceras med nuvärefaktirn i tabell B år 1 för aktuell kalkylränta!"
Okej so far so good, problämä är, då jag ska räkna inhop det -_- det blir inte som i lösningen, det blir helt skevt!

"40' *2.107+1'(3.605-2.107)*-100'"
problemet är,just "2.107" hittar värdet i tabell C...men man ska väl använda tabell b?
åh,! seriöst knäpp, rsten går bra men  det är just det där som stör mig  :(

Får gå vidare med produktkalkylering..
kan inte fastna på ett ställe....
lol sen vill jag ha min gka tenta.... tack :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0