Snöig fredag!

Tja, eller hej, eller Shalom!
vad som helst!

ÄNTLIGEN kollat på lägenhet..
Kan bli hur bra om helst!  hoppas vi får den!
Då blir det flytt första mars. snabba bud här
Man kan hoppas =)

Två senaste dagarna har inte varit bra,....
Fick något knäpp i nacken igår,
tio minuter innan jag skulle till bussen för att åka till skolan smäller det till i nacken uta helvete och jag ligger i en hög på golvet och skriker och kan inte hålla upp huvudet....
Det gjorde så ont och jag blev så rädd,
Jag bara skrek och grät och tänkte
"nu kommer jag inte bli bra igen, det här ÄR allvarligt"

Tur att osca var hemma, kom i illfart och tog hand om mig, ringde sjuvårdsupplysningen
(som sa att jag tydligen fått nackspärr- för det är ju det whiplash tydligen handlar om , konstant nackspärr)
och pratade med dom
Fick i mig två alvedon och en ett diklo-piller!
Sen sluddrade och skakade jag massor
och låg på golvet ett bra tag innan fick hjälp och lägga mig i sängen.
Sen sov jag ett bra tag....

Idag har jag varit stel, haft sjukt ont, och försökt se positivt...
Mycke man har börjat fundera på nu...
Vilket inte alls känns bra....
bara dåligt...
Är deppig, är ledsen, är arg, dåligt minne, hör konstigt...

Gud vad jag klagar, men berättar bara vad som händer...
en skada är ingen ursäkt, men det hindrar mycket...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0