Aldrig i livet!

Skulle faktiskt aldrig ta på mig ett par lila skor, alltså hel-lila, jätte lila..
Anledningen till detta kan bero på att ssåg ett par snygga stövlar på en hemsida och det var typ "will-ha" varning - och så fanns dem bara i knall-lila.... då vart dem inte "vill-ha" mer... bara"vill-inte-ha"...
När man vill ha något så finns det inte i det utförandet man själv vill..

Sånt är livet, tamigfan

Senaste tentorna, gick väl sådär!
eknomin visste jag skulle skita sig, så får ändå säga att teorin klarade jag galant, öfrutom att det var minuspoäng på dem man svarade fel på!, fan då, liksom
Sen GKA, nio poäng ifrån! och jag missade två frågor som jag kunde fått rätt på! om inte fler...
kanske tre st 2 p frågor... fast ändå, hade minskat kvoten lite, meeeen tre poäng ifrån är nog ännu surare, så nu ska jag ta den tentan, plugga som fan,, få en femma, och känna mig riktigt jävla glad - taggad på det, inte ledsen utan TAGGAD - vilket är bra. har inte tid och grubbla.. fixar man ju inet på :)

Men det är klart lite dålig känner man sig, men som sagt, man kan inte fixa allt, och lite lat är man när man inte inser allvaret och gymnasiet var ett enda stort slacker-pass, så det är klart att man inte lär sig studieteknik och så, men men, man lär sig, om sig själv och hur m,an behöver göra,,, är väl det man har svårt för!?

"where are we?
what the hell is going on?
the dust has only just,
begun to fall
crops cirkles in the carpets,
sinking, feeling"

skaaa bliii mer aktiv, lovar, ska även fixa denna jävla design  cookie cute ^^
ajja
over and out


Kommentarer
Postat av: Atma

Hey! Mina skor är lila =p

2010-01-31 @ 19:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0