lång tid sedan

fredag kväll, med syntax och sötbomben!
Hademalin vart hemma hade jag åkt och besökt henne med en flarra whisky.
Låter ju kanon!

nu äre ju så att Syntax är våran kisse, svart-vit halvlånghårig katt
Blandning mellan ragdoll och norsk skogskatt
Så söt!

Oscar har bställt ny cåmpjuter som han ska hämta på måndag!
woho! och skaffade ny telefon idag med, och gissa om man vart sugen?
får vänta på mitt studiebidrag!
Ska skriva cv någon dag med !
Skojjigt!

På kalas imorgon, hos  oscars mor som fyllde ung tant i förra veckan!
Bli o dricka kaffe på morgonen bara och sen äta sig mätt på smörgåstårta!

Ajja har inte så mycket att rapportera, mer än att jag ahde två tentor i förra veckan får se hur det går! ekonomin komer jag og få göra om desvärre vet jag inte alls hur det gick med kart och mätningstekniks-tentan men det är sådant som man märker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0