swing it!

Sitter hemma hos Cimmen!!
LAN ftw... hela natta wowow.

Ajja sovit ut idag och igår. Men pallar inte o vara hemma och får dåligt samvete när man lämnar kissen hemma alledes själv fast vi vet att han klarar det, bara över natten och så. får gott om mat, rensad låda och massa leksaker framme och filten på sängen och radion på :)

Men det går verkligen inte o vara hemma längre,
vet inte vad det är, men helt plötsligt så känns allt bara..
Jättedeppigt, och alldeles dåligt. psykiskt påfrestande.
skit helt enkelt....

och nu spökar allt igen, precis alla dåliga saker
blir sjukt ofokuserad, mår dåligt, och blir knäpp.
tur man kan sova ordentligt iaf, men allt bara spökar och 
gör mig påminnd och det är så mycket jag vill veta,
och ta reda på, så mycket jag vill göra innan allt försvinner,

gråter hejdlöst utan mening, stirrar ut i tomma intet
utan reson, undrar för mycket utan fatta varför.
- allt går över med sömn och prat,
det gör det,

låter som värsta emot, men men får göra det ett tag
skiter i det, :) allting blir snart bättre :)

"jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor,
jag kan inte ens stå, när du inte ser på
och färglös som en tår är jag utan dina andetag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0