tisdag, Sketna tisdag

Vanlig tisdag,  ny kursstart, kommunkation och projekt,
Projekt känner man igen från tre år på gymnasiet men inpräntande av "jobba i porjekt - gruppprocessser" och kommunikationen kommer an säkert känna igen från Svenska C kursen...
Nu ska vi ju ha en uppift som verkligen är, ett projekt, ett riktigt projekt,
Och jag väntar med spänning på vad vi kan komma fram till!

Bra grupp iaf, och det är skönt, Fast känner mgi inte lika trygg att det bara är tjejer,MEN
det är bra människor, riktigt bra människor så, det kommer funka skitbra!
tejer brkar ha en förmåga at kunna tjafsa och ha sig, såååå
Men det bir nog inget sånt,

Just nu så sitter jag verkligen och längtar efter studiebidraget/lånet...
Hoppas att det kommer imorgon, snälla någon!
vill häta ut oscars dator och dessutom är frysen och kylen nästan tom! knappt några shakes kvar heller så
behöver cash för att återgå till bantningen, 2 kg på en vecka är ju inte fel fel, d kommer jag gå ner tiokilo på fem veckor vilket är win win!, sen bygga lite muskler och öka spänsten och fastare hud!

ser fram emot det för sen kan jag äta massa cookies! woho!
och telefon, visst, jag ahr sett ut en specifik, men! jag kommer såklart bstämmamig i affären.. ine hemma, man måste ju klämma och pilla innan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0