massa gojja

Okej. here we go,
förra året när jag flyttade hit så var ju den årliga Fjordisfestivalen.
I år är den ju igen, (konstigt nog), och förra året vart jag inte alls imponerad.
Fulla människor överallt, inga grejer och kolla på mer än konseren uppe på kungstorget som dom nu tagit bort!! (sensus som ordnade) nu ska det bara vara trubadurer och jag ger mig fan på att det området kommer vara inträdesbrättigat med.. med typ öltält och sånt skit.

Det finns typ bara knaööar, Fulla ungdomar och en park so man får betala 100 spänn för att gå in på och då är det inte ens några band som lockar, det är typ ett discotält, ett dansbandstält och en stor scen som trängs i den parken.. + några ölar tält..
dom borde ta efter Augustifestivalen i Norrköping, där är det verkligen folkfest, öltält var och hur, alltid band som spelar i diverse parker, frö några år sedan var bland annat lillasyster dragplåstret och dom spelade på ett ställe där det var gratis, och på andra sidan stan var det rix fm festivalen några dagar tidigare, och även det var gratis.. tivoli fanns, och några knallar...
Vilket låter bäst? Norrköping eller uddevalla?

Tveklöst Norrköping...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0