en katt

Har en katt som trampar på mitt ben!, - I rena förhoppningen att kunna lägga sig tillrätta!, - antar at det är hans sätt att säga "jävla matte, gå o sov ditt nöt!"

kul helg... Jag menar, I fredags... hade jag tenta gick väl bra förhoppningsvis, uppmuntran av malin efteråt var typ bäst!... satt på bussen hem i dryga elva minuter sen hoppade jag av för att jag mådde illa, Två käcka Vänersborgare hopade va vid ama hålplats och trodde dem satt på 673, och dem skulle byta till 860-bussen... jag förklara snällt att "haha nej, men ni kunde ha suttit kvar och åkt till torp på den bussen" då börjar dem asgarva och skälla ut varandra xD stackarna...

50+:are är allt bra roliga....iaf kärringar.... har inte allt för god erfarenhet av gubbar, om man säger så!

På lördagen satte jag gång med trädgården här utanför, satte lite Prästkragar och vände uppchner på en liten del av mattan så det kan koma lite jävla frön någongång så gräsjävlet växer....

Idag söndag var vi iväg på kalas! Herr Svåger hade kalas hos herr svärfar vilket var trevligt
Dock äter jag inte paj, inte matpaj i vartfall och komer nog inte göra det i fortsättningen heller...
Det var väl inte äckligt, det är bara jag som helt enkelt inte gilar matpaj, hur go man än försöker göra den"

Efter vi kom hem hann jag sortera lite kläder som ska väck!
och skor...
Kan inte gå med vilka skor som helst med den här nacken och en trasig ankel och ett helt pajjat knä!
Vilket är typ botten! hej då snygga ben liksom...
Men men... Målet är att köpa en ny dator!
Helt okej mål ändå.... tycker jag...
behöver faktiskt en ny....orkar inte dras med den här som är fyra år gammal i augusti...

Imorgon blir det förhoppningsvis kolonin...
Whi,grillad korv.... önksar man kunde ta med sin egna trädgård och hålla på med.. men den sitter ju totalt fast i marken... typiskt?

nu ska jag kolla på avatar i 1080P vilket är typ... bästa?

Godnatt på er tjockkisar ute i världen och lycka till syster bajskorv i holland!
(känner att jag är så jävla mogen ibland?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0