go'morron?

Satt nyss ute på uteplatsen och drack kaffe! de va ju maximum bra!

egentligen är jag för trött för något just nu, helt väck!...
Hittade dem borttappade nycklarna, ska ivägtilloptikern och västtrafik för att köpa mitt busskort
Sen -_- laga brillorna.... fick en armbåge i ögat häromdagen...
Mysigt!!!!!
nej inte så värst,

Idag åker syster ner till holland igen...gött! prata med henne igår en jävla massa, men de va gött!
näe! ska nog ställa mig i duschen....

Oscar sover som en stock.. kolllade på avatar igår.. och han kollade klart...
den var färdig kvart i fyra.... så jag fattar om han inte pallar gå upp fem i elva xD

Slog i min tå i något hårt förut... nyvaken och jävlig... xD fan va gött
Halva nageln försvannn

Nej.. duschen var det ja...

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0