lördagkväll

fest!!!!

Nej, en vanlig lördagkväll med coca cola och ostkrokar
det får det bli...

Var typ skitduktig och städade typ hela lägenheten idag!
på måndag blir det tvätt... Snacka om att man kommer vara mör
Har huntat dammråttor och lossnad päls från kattkräket hela dagen.. Vilket är ekvivalent med  ont i ryggen...
Angenämnt..

jag borde inte använda ord jag inte fattar vad det betyder.. men angenämnt och PUDDING vet jag vad det är..
Haha!

var på överby igår och var med Malin när hon köpte en ny skärm
Kan ju lova att det blåste! billarna och bussen krängde!, det kusligastevar dok när busschauffören bestämde sig för att köra om en lastbil precis innan avfarten och lastbilen itself, verkade vara tom... och krängde... Men ja, efter som jag sitter här så funkade det ju fin fint?

Duktig bussis!
Dock klagar alla på 860 bussen att mitt kort inte funkar.. eller är tomt...
Det roligaste var i onsdags när det pep rött tre ggr i rad... då sa busschauffören "DÄ Ä TÅMT" (lät så iaf)
Och sedan testade jag igen och då blev det grönt

IN YO FACE - ,liksom...

skola tisdag och onsdag sedan onsdag torsdag.. fram till tenta evckan... -_- ska inte klaga , men jag blir så laaat .... men
får ju tid för min trädgård.. :)

Nu ska jag se vad det blir för väder imorgon :
I have some plaaaaannnzzzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0