Jul!

Siyyer här framför datorn medans oscar jobbar kväll, han slutar tio, och är väl inte hemma försen typ halv tolv, smickrande :) ska byta i kattlådan, slänga saker, och kolla tvättid på torsdag.så får oscar kolla tvättid då till på lördag åt mig, jag tvättar mna kläder, annars blir jag arg på att han glömmer mina, vilket jag inte vill, :)

(Tio minuter senare) - gjorde det medans jag kom ihåg det xD så nukan ja i ca tre timmar sitta och ta det lugnt över att oscar snart kommer hem :)  om jag inte hinner lägga mig i sängen och glo på tv först :) brukar alltid bli sömnig vid 8-snåret,.. Oscar ringde om en säng han hade hittat, fast sen visade det sig att ddet bara var stommen och inga madrasser!,

Nog om det, nu ska jag kolla på någon skön web-tvserie :) när allting är gjort,  Mat, disk, sopor, kattlåda matlåda. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0