Nyduschad!!!

Eller nej, badad... komm precis utifrån badet. omnomnomnm.. min  nya badrock är jävlarimig go som fan.. :9
Till och från känner jag ett lack of confidence..Orkar inte ens yttra mig om det för det är så jövla barnsligt egentligen..
Jag borde börja träna, men jag ser inte att jag har tiden som behövs för det..
verkligen inte.. imorgon är det jobb igen, ser fram emot det..dock tror jag det blir en jobbig dag :9 men det klarar jag fint okej, jag erkänner det är faktiskt skillnad på självrespekt och självförtroende..

Har inte tagit några foton det senaste.. har blivit pizza och hamburgare två dagar i rad nu :) ] ojojojoj.. haha, jag får nog faktiskt seriöst börja springa till och från bussen om man ska få bort allt sånt skit, eller typ nutrilett :]..
även fast sånt är skit och det är en jävla jojobantning så.. ja det hjälper ett tag iaf.. fast jag trivs med det jag har nu..

Åh vilket ångestladdat inlägg xD
Fy fabian.. ska nog sätta mig och beställa lite kläder åt min familj.. dvs.. oscar ... xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0