Oj, sen sist..

Hej!, Sen sist jag skrev, har jag.. Hmm, jobbat en del..
Jag har  betalat en räkning, jag har handlat kläder. jag har nog jobbat lite mer, och spenderat åtskillinga timmar till att ta mig till och från jobbet. dessutom har jag fått brev om att tjänstepension börjar komma in!, vilket jag tycker för, mig är lite gammalt, well, jag har även fått räkning för a-kasse avgiften! win win!

Idag har jag dock varit hemma och fixat.
Spydde nämligen inatt, twice liksom!,  så idag har jag ätit keso... och satsumas!
mår mycket bättre nu så imorgon kör vi på som vanligt!, jag ska idag nämligen åka till torp med min älskling och hjälpa han att köpa byxor! smakråd sådär!.

Just nu har jag inget emr, men ja okej! jag ska försöka slänga in ett inlägg varje dag.. ska försöka, det blir ju lite enklare nu när idol inte är om dagarna heller :) hähä, såd et är fredagarna som är stressiga.. vi ramlar in genom dörr, typ tio över sju på kvällarna, då ska det käkas, duschas och kläs av.. wöh! ungefär som på morgonen innan man ska till bussen :)
Nä, men nu ska jag fixa mig lite till, sen ska jag gå till bussen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0