en vanlig måndag!

Var nere på stan, köpte busskort så jag kan ta mig till jobbet på måndag, alltså, kan inet fatta, jag har ett jobb?!
Typ oj

Imorgon ska jag till Trollhättan och träffa mina tjejer, och fira carro som fyllde år i förra veckan!
Grattis! Och nu medans jga har tid ska jag sätta mig en stund i photoshop och mixtra lite, har ju två olia PS som jag mixtrar i.. Det ena är bättre för design och det andra för redigering av foton..
Så, ja, de va väl det..
Herr Sambo ska jobba i Stenungnen hela veckan ska dit en sväng i veckan och sådär.. :) kan inte stanna hela veckan, men syntaxen får klara sig en kväll.. :) kommer hem mellan och sådär.. :)
Det ska nog gå bra, så imorgon, ska jag städa, dammsuga och sånt!, och sen fira carro och sen steungsund.

på torsdag äe det dags för pubrunda, förhoppningsvis träffar man gamla skolkompisar!
kul! :)

min sambo kommer snart hem! wuhu!, undrar minsann vad vi ska äta idag.. pizza kanske?, omnmnom.
gjorde ju godaste häromdagen!, blir nästan som panpizza om man gör på Sconesdeg
sketagött!

nä, nu ska jag öra det jag är bäst på... softa och lyssna på music! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0