Fotboll igår, ringde jobbet idag!

FICK BEHÅLLA MIN PLATS PÅ JOBBET!
Nu kan jag ju inte längre säga att jg inte gör något om dagarna, inte min sambo heller
och ni ska veta hur inihelvete skönt det är! är bara så jävla glad!
ska sätta mig och kolla a-kassa nu och beställa hem papper och såntdära grejs, så jag får ersättning sen om jag blir arbetslös. de flyter på om man säger så!

Var ju på fotboll igår, det var spännande, fram till att Karlstads BK gjorde 1-2. på straff, ja man såg ju att dem var på hugget och faktiskt strået vassare! men det här går nog bra! det här tar vi!

______________________________________
"Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida
"
_____________________________________

ingen som vill ha ett ochippat XBOX 360?
appropå ingenting liksom.
ajja nu ska jag kolla på en ny höstjacka!
eller såsom jag förklarade det för min sambo, "gåbort-jacka"
fast han fatta inget ändå, typiskt män...

Vi hörs la senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0