Lördag!

Åh, jag ahr fått jobb!, fyra timmar efter intervjun ville dom ha mig!, gu va skönt, nu hoppas vi bara på att ingen annan har fått min plats, (hur dom nu skulle kunna vara så dumma i huvudet och gör det?)
Lönen funkar faktiskt!,
Idag har jag rensat ogräs!, i rabatten, liksom. så nu är det bara ringblommorna kvar. .. hittade två sniglar, så nästa år ska ja lägga ut snigelgift. mwahah, nä men, godkännt då alltså.. såklart.

Oscar somnade, medans jag petade han typ i ögat O.o
han är mysko, kanske dags för middag snart, jag orkar inte.. blir väl någon macka istället. :) se när man får liv i kringlan i sängen... He's my Pretzel! får väl försöka hoppa i sängen eller nå, Jag är så himla lätt o älska ^^ haha^^

Nä nu finns inte mycket mer att berätta!,

pösse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0