Nytt från "Säkert!"

jag är väl änna lite efter..
Hennes nya låt heter "fredrik"
den är faktiskt rätt bra,  fast dock fast dock lyssnade jag inte på den så som man ska lyssna på den,
den här fredrik, är väl tydligen statsministern :P fast, nä, jag lyssnar inte på musik så, jag tycker den är bra, precis som alla hennes andra låter

"Kan vi heta något annat, Fredrik!
Ska vi passa in nånstans
där man får sköta sitt eget huvud
men slipper sköta sig själv

Dom slogs på stan
det var någon slags knark i mitten
alla skrattar: kolla dom därå
men du skulle gå emellan

Man gör inte så i det här landet
man börjar inte prata med fel person
man tycker inte om det här bandet
man börjar inte sjunga på rätt ton"

Den är bra :D, idag tohg jag faktiskt sovmorgon, :) så nus ka jag städa till det blör i ögona, eller ja tills min karl är hemma vid fem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0