Glatt besked

vart lite glad över ett mail jag fått nu under dagen,
det är seriöst nästan sjuk hur ett mail kan göra en så himla glad?!, jo fan...

Som ni ser så är bakgrunden i någon diarré-brun nyans, grejen är att det blev lite sent igår så jag gjorde bara något provisoriskt  som skulle passa med headern. men tare lugnt för sjutton så hör kommer det nte alltid se ut, I promiiizzzz

Okej, till det dagliga..
Idag, har jag haft ont, kunde knappt ta på mig skorna utan att ramla ihop i en liten hög på golvet,
anledningen till att jag tog på mig skorna var för att vi skulle minsann ut och käka jag och min sötgris och Hans Kompis Cim.
värsta flötiga hamburgaren och västkustsallad på en hamburgare är seriöst inte att rekommendera.. bläh!

Har hittat en dator jag vill ha. <--- den, Lenovo Thinkpad EDGE
Fast egentligen vill jag ha två ^^ en för vanligt skrivande och en för spelande.. en lite och portabel typ 13" skärm och en med 17"... lagom sådär.. men man får väl börja tro på typ tomten, eller liknande.. pfft..

Nu ska jag sätta mig med en av mina favorit sysselsättningar, och redigera foton och photoshoppa lite :)
Löv it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0