Nytt år yes?

OKej,. hej?

ett tag sen va? ja jo, kan hända att ajg inte tagit mig tiden till detta på ett tag för jag orkar tydligen inte?
nej, just det,
Just nu har jag miljoner-miljarders saker som jag tänker på, typ HELA MTF TIDEN!, igår, sov jag faktiskt ganska så göt på ett bra tag, även fast det var en riktig fitt-dag riktig jävla bajs-dag. tappar seriöst the motivation på det mesta, tur jag faktiskt har min plutt som klappar mig över huvudet ibland... nu står allting i lådor här hemma, i helgen ska allting i otdning igen och storstädning vankas..slänga massa skit som bara stått, och rens ut lite, förhoppningsvis så hoppas jag på ett till ebsök på ikea, just för sakens skulle, för det var ju lite saker som vi skulle ha i lördags som vi inte köpte för att vi trodde att vi skulle flytta men så vart det nte på grund av massa olika anledningar,  jag får närmar till mina sötungar, och dessutom är det  närmare till allting, jag gillar inte att använda internet till mycket utan jag ar fan seriöst hellre och åker och köper något
i en helt vanlig affär, typ som gardiner, - för jag har ögon mått,  tänkte ag skulle beställa hem massa påslakan nu när vi har två täcken istället för ett gemensamt. så, fast nu ska jag samla ihop några artikel nummer sedan ska jag sno datorn från min sötnos och klicka hem litta stuffs... :)

Morsning!

P.s
Jag kommer absolut bli lite mer frispråkig än förut.
Only so you know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0