Fett bra dag.

Idag har rosa och erik varit här en sväng! massa skratt och stoj och tönterier... som vanligt. :)
vi badade .. eller oscar och rosa badade jag och erik satt och tittade på.

sen vart det en tur till torp och glo i lite affärer, sen handlade vi lite, och köpte en engångsgrill,
fast såhär efter så skulle vi skitit i det för allt smakade tändpapper xD
sen vart det paltkoma och sova middag, :)

nu har de åkt hem, och nu vankas ett bad och lite vila, för imorgon jobbar jag kväll. och sedan kväll och sedan tydligen dubbelpass på fredag. men men :) sen har jag en ledig dag och förhoppningsvis så åker vi till thn på lördag. jag har en cykel att hämta om jag vill :) så slipper jag köpa busskort, vilket jag fettt kommer tjäna bra mycket på än att köpa ett rötet busskort för 275 spänn som räcker i en månad... inte okej... har hellre en cykel, så kan jag lägga de 275 kronorna på annat. sen ska jag spara till körkortet som just nu ser ut som det tas i stenungsund :) hittat ett bättre paket där.  som passar mig. så spara spara spara :) sen kan jag emd köra bil :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0