håhå jaja

de var snabba puckar här!
fått jobb och börjat jobba och redan hunnit med 4 dagar och in på femte imorgon.
verkligen uppskattat och kul, och det ger så mycket mer än bara cash (som jag förövrigt bara tycker är bra men jag rankar det inte högst)
det ger en värme i hjärtat som får en att vilja gå upp på morgonen och studsa till jobbet och känna att  - va skönt det ska bli att få gå till jobbet idag.
igår vart jag kvar en kvart extra så mina arbetskamrater var i stort sett tvunga att köra bort mig. :)
det går bättre för varje dag.. man kan läsa sig till mycket, men för att man ska lära sig något måste man göra det praktiskt... du kan läsa hur mycket du vill om hur du sätter ihop en ikea byrå... men du märker ganska snart att det går bättre att sätta ihop den utan att läsa hur man ska göra :) du akn läsa om hur du bygger ett hus, men när du väl ska börja vet du varken ut eller in? - det finns hur många exempel som helst på att prkatiskt är bättre än teoretiskt,

jag är jäkligt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0