Torsdag

torsdag... Ska man slå till med ärtsoppa idag?
de får vi allt se senare, Idag, ska jag ner till stan, lämna böcker, ett varv inne på biblioteket och sen köpa bajspapper i affärn... sen hem och dammsuga, sen bara sitta och dra... nej, jag ska faktiskt fortsätta där jag slutade alldeles nyss, att söka jobb...

skulle jag inte på möte idag? - nej tydligen inte, inte fått någon tid, ingen ny handledare inte ett smack...
är de meningen att jag ska höra av mig eller? - nej jag har fullt upp med att gör som ni säger och det ni begär, jag har faktiskt nog med som det är...

ibland blir man trött. fast!
en grej är ju bra, skrev ett cp-bra personligt brev, och skickade iväg och kände mig ju jävligt stolt.. se om man får svar då..

uppe i 13 sökta denna månad,  sammanlagt på 3 månader är det nog.. ja jag vet inte..
thats lajf..  nä, ta på sig kläder, väcka Oscar som vilar lite, äta en smörgås, och sen dra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0