Mycket tid

På det senaste har jag haft mycket tid, till en hel del faktiskt, senaste dagarna har jag fyllt i miljoners med papper, från csn, från förra jobbet, från arbf, från unionen, och faktiskt, skrivit en hel del mail..
Inga sådana där konstiga mail om "hej hur mår du", skriver inga sådana jag är en sån som hellre skriver sms. utan viktiga mail.
det gör mig sälv glad att jag gör saker för mig själv i rätt tid också,  nu fattas bara att ringa til skatteverket och fråga varför i hela friden jag bor själv för och vart Oscar bor någonstans enligt dem... jag bor inte själv, och Oscar råkar bo här med mig, - ibland blir man lite irritert på myndigheter, men ja, dom kan ju inte veta hur det ser ut hemma hos oss, dom ser ju bara ett papper, , man kan inte förvänta sig att dem vet allting som vi vet...

har varit på två möten på arbf, 1 när jag skrev in mig och det andra på information,  där jag fick frågan om hur jag kunde vara så glad? - jag orkar inte sitta hemma och glo på ingenting utan går hellre på kurser och sånt som dem har och träffa lie fölk, och trffa en handledare som förhoppningsvis kommer att lära känna mig och hjälpa mig med det jag behöver, och som sätter krav på mig,

Nu sitter jag egentligen bara och väntar på att det ska trilla in ett specifikt mail - wop wop :)

Imorgon... ska jag försöka ta mig ner i källarn, (jag hatar källare!!) har en win 7 skiva som ligger där som jag behöver använda...... vågar inte spela wow, eller gå in på banken på min dator fter att någon satte en keylogger på mitt wow-account... blä! som tur fick jag tillbaka det.... i onsdags, varav supporten inte fattade ett jvla smack av vad man skrev... då fick jag ont i huvudet och tänkte att så jävla illa är inte  min engelska... speciellt inte när jag bifogar en bild på problemet...
då vart jag sur...



tog en promenix härom dan, har velat fota en soluppgång hur länge som helst
och nu gjorde jag det, fast nästan gång tar jag med mig varm choklad så kan jag sitta på nya favorit stället :)
jättefint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0