tisdag!

Nu ska jag snart ner till stan, springa i lite affärer och sådant.. sen hem och förhoppningsvis tvätta fönster, solen försvinner ju så snabbt så den är ju borta vid tolv eftersom vi bara har morgonsol, så då får man skynda sig om man saka hinna och slippa stå och frysa som en sill...

sen skare upp gardiner i köket imorgon för då ska dem tvättas och dei vardagsrummet med, sen ska jag väl förmå mig att skura gölvena med,
- yes box,

ah, just det, jag kanske ska posta ett brev när jag ändå är på stan?
mjo,
fick juen tandläkartid tjugo i åtta på torsdagsmorgonen!!!!
har aaaaaaaaaaaaaaldrig gillat att gå till tandläkaren på morgonen.. dels är jag för trött, och det ger en jävla dålig start på morgonen, dels vill jag hellre gå på lilla torget för där var dem snälla sist :/

jag gillar intee tandläkaren, som en gång, då var jag jättenervös, och satt och vänta i en timme... då visar det sig att jag är tre dagar för tidig!
så så kan det gå om man är för nervös!

var med rosa på VC igår, hon fick ta übermassa prover, typ massa blodprover, och blev stucken i handen av alla ställen?
så om två veckor får hon väl svar på vadfan de e för fel på henne  :) 
dom skulle kolla socker, och .. massa sånt.....ja juste det, blodplättar och röda/vita blodkroppar!

men men nu ska jag leta reda på en jävla massa papper och scanna....
just det, jag måste scanna ja,...
har inte alla kablar framme för det!
hum ja, det reder sig...

nu blire dusch och sedan äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0