Bra dag!

Dagen började... Haha nej! dagen började aldrig den fortsatte från igår (läs torsdag!!)
för nu fredag skulle vi ju bli lyckliga som få och haffa oss en ny säng,
Paketet kom  lite efter åtta!

Lätt bästa svärisar man har som köper en dubbelsäng, \m/  =)

Den är i vilket fall som helst hur härlig som helst!
jag somnade en snutt innan jag skulle till vårdcentralen och Sötplutten Oscar med!
Jag traskade iväg, och ringde när jag var klar och gick hem, Åkte till apoteket och gick hem igen :P  SEN
tyckte min mor att jag och oscar skulle ha fredagsmys :) eller ja, nödvändiga saker!
så jag fick lite cash :) så det vart en sväng till ICA föfan! och haffa lite stash och se dra och tanka lite
O DET ÄR SINNESYKT VAD LITE VBENSIN MAN FÅR FÖR EN FEMTILAPP!

hade jag vetat det innan hade jag mer än gärna petat i fler liiter än de få guldropparna som trillade ner i tanken

sen,  massa kram och mys, och sen dusch och mer kram och mys, :)

Oscar är kanske typ bäst? - ja i världen :P
min chokladpudding :)

nähe, se om man vaknar imorgon, och de måste jag göra, ska herregud bort ju! :)

p.s ja, jag vet att jag skriver helt tard, men, tips: läs det som om jag pratar så ska ni få ett musiktips)


Eva cassidy - fields of gold :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0