crazy!

Hujje!
är uppe och vaskar klär... ska boka en ny tid asap sen... Orkar fan inte vika skiten i tvättstugan, tar hem allt och viker det hemma.... när Oscar vaknar ska jag även dammsuga, ta bort katthår på gardinerna, diska, fixa frukost och klä min fästman i nytvättade myskläder som luktar jordgubbe, plocka ordning, slänga skräp, och dra bort en skruv, och eventuelt gå bort med massa bös till källaren...

och ringa några samtalish....
var ju märkligt när jag logga in på unionens hemsida så står det att jag jobbar fast jag bad damen i telefon för 4 veckor sen att jag inte gör det, så nu får jag ringa dit och be dem ändra igen?! - för de går inte annars... sen! ska jag ringa a-kassan och fråga om jag hade tänkt att få några kassakort eller inte....

när man hör vuxna prata så låter det som om allt var enklare förr... ja,, för åtminstone sex-sju år sedan...
innan de vart jobbigare att få a-kassa/sjukförsäkring...
blä?

nock med det!

jag är ju jävligt duktig på att klaga?
ja föfan,,, tror jag ska hämta den där tvätten snart... njaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0