Sova?

Nej, sova? vad är det?
Idag så blir det inget med det, kanske en liten stund runt lunch
jag är ingen sån person som dör om jag får för lite sömn....
sen så är jag på jobbjakt...

Ibland behöver man en liten spark i röven från någon som vet
och från någon som visar att det är nu det gäller.

just nu så letar jag jobb, och har sökt en del.
jag letar bara här i västra götaland för mycket skulle bli fel om jag flytta hem igen..
nej östergötland är ett ställe dit jag gärna hälsar på, men jag flyttar nog inte dit igen.
så nu är jag inne på karriärguiden och letar lite...

men jag skulle inte ha något emot att få en ubildning på några veckor inom något annat än it..
eller göra något som inte har med datorer att göra..

skulle gärna vilja ha ett eget... men då måste man ha en grym, verkligen en grym idé
så den får jag tumma på medans jag gör annat, för snart måste jag ju ha en aktivitet att göra...
tanken är väl att jag har praktik, till jag får jobb, eller plats på utbildning för nu har jag ingen lust att sitta hemma...

Idag fixade jag i trädgården lite granna, men hitta typ miljoner skalbaggar och myror...

- ja jag har visioner och efter min spark i baken så har jag skjutit upp vissa saker och kämpar 100% för att ta mig någonvart och tar alla chanser att komma ifrån det här :)


"Du kan inte bygga ett hus av brasved" - "Bygg inte en stomme om du inte har grunden" = bra motton :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0