Ursäkta att jag inte är mycket till kvinna.

Kära värld
Ursäkta för att jag inte stryken min fästmans kalsonger.
Ursäkta för att jag inte älskar att tvätta,
ursäkta att jag inte älskar rosa, gulliga saker,
ursäkta mig så mycket att jag inte är hängiven i mitt hem,
Ursäkta v'ldigt mycket för att jag inte plockar undan efter mig,
ursäkta hemskt mycket för att  jag inte byter sängkläder ofta som en riktig kvinna gör.
Ursäkta massa för att jag inte älskar att slava över spisen.
Ursäkta kanske mest för att jag blev som jag blev.

men framförallt förlåt, för att jag är en hemsk kvinna som inte tar ansvar, inte skämmer bort min man,
eller gör mig snygg för att mannen ska stannar kvar,

jag ber om ursäkt för att jag inte vet bättre än att vara söt och hålla käft,

Jag är tjej, att jag inte gillar dessa saker "som ligger i en kvinnas natur" är för att jag vet saker som är bra roligare och givande att göra än ovanstående, vilket inte gör mig till en dålig människa, snarare en bättre. jag gör det som får mig att må bra och på så vis sprider jag glädje. Jag gör inte det som förväntas av mig, utan jag gör det som jag förväntar av mig själv... jag når högre mål och kommer vara ganska nöjd när jag blir gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0